omg ! ap aku da bwat ?
hurm ..knape ny dyana ? cam sdiyh jewp ! hurm ... aku p0n ta taw larh cmner nk explain ... mls plak na citer PUNCE UTAME dlm hal ny , biar larh aku sorg jewp yg tahu . aku p0n tak tahu larh cmner na bwat darh ! ny smue mybe slh aku gak kowt , hurm .. kdang-kdang aku da mls nak pkir larh psl smue nieyh ... aku rse , klau da jdi bnde tuw dlm stuw mse jewp ..cpt2 larh aku kne lpekan ..sebab ! aku malas na mengeluarkan air-air yg kluar di mate ini ! (wahh , skema plak dyana ny )hurm .. rse nak ngis tau smpai air mte darah p0wn ta pew . aku ta kesah .. jnji smue ny dpat tnang un OTAK YG SERABUT ...OMG ! hurm ...kenapa just psal dy . aku cmnieyh ? mne dyana yg dlu ? kenapa aku lupe prinsip hidup aku yg dlu ?hey , come on larh dyana ! wake up ! hurm ... mls larh ! lpekan jewp larh ! ..hey dyana ! dah larh tuw , lpekan jewp ! jgn larh psal dy tuw jewp .. kau jadi bodoh cmnieyh ! hurm ? ap maw pkir ? chaw dlu ..
                              miss my superhero ! <3

No comments: