friends is never break !

haha . skunk ny . aku nak buad entry  pasal kawan .. hurm .. sbnryerk larh kan . aku suke ade kawan macam kawan-kawan aku ! hurm . dlu kan .. aku nan DFWZHUL nieyh . ad cite-cite bsar sssgt n prangai yg trok sssgt .. haha . 
kiteowg adlah :-


*kiteorang nk skolah sme-sme smpai lew form 5
*bile kiteorang da bsar .. kiteorang nk jdi JIRAN !
*kiteorang nak smbung blaja same-same
*kiteorang nak smue bnde same dlm geng kteorg tuwh !
*tak dew spew yg boleyh LAWAN STANDARD kiteorg !
*kiteorang suke sgt biler ckgu tao kiteorang pnyer DEGIL !
*kiteorang suke nak jadi top !
*kiteorang anti budak gedix !
*kiteorang suke buad cam skola tuwh ! skolah kiteorang ! haha
*kiteorang suke kutuk cikgu n bgi name yg bkn2 .. walaupown .. time tuwh . kiteorang nk upsr !
*kiteorang suke ponteng ! 
*time puase , klau kiteorang x leyh puase  ! kiteorang bwk mkanan dri rumah . and . kiteorang  mkn dlm tnds
*kiteorang suke tolong ckgu  *_*
*kiteorang suke buad kecoh dalam klas .. smpai ad bdax2 kelas yg anti dengan kiteorg .
* kiteorang x suke bdax gedix
*kiteorang suke lpak lpas blex dri skul
*kiteorang suke dtg skolah ptg lmbt-lmbt
*kiteorg syunk ckgu wlaupown . ckgu tuwh .. ske mrh-mrh kiteorg ..
*kiteorg suke buad keje yg gile-gile


rsenyerk . tuw jewp kod .. haha . klau ad lagy . nnty aq smbong .haha . okie . bebalix pde tajok ! hah! friends is neva break !yeah . aq like QOUTES tuwh .. (eyh ? btol kea aku eja ?) haha . pedulikkan yerk ! hurmm . smue syunk kwan msing2 kan ? ye larh . spew yg x syunk kwan kan ? hurm . lau ad yg tak syunk tuwh . aku tak tahu nak ckp ap lagi . smue tak nak hubungan sbagai kwn tuwh . trputus cm tuwh jewp kan ? hurm . same larh mcam aku ! aku syunk kengkawan aku . diorang pown . mybe syunk gak aku (cewaaahhh . perasan 1minit ) hah .. dulu kan . kiteorang slalu bincang yg kiteorang nk skolah sme-sme . hurm . aku pown nk gak ! tpi . disebabkan kputusan upsr yg lain-lain . kiteorang kne skolah laen-laen . hurm . sorg melencong kt JOHOR . yg len smue kt mlake . tpy .. skolah tak same ! kawan pown dah tak sme ! prangai pown dah tak same ! hurm . tuwlah yg buad aku sdiyh sangat ! byk gilew knagan kiteorg wk2 skolah rnda dlu ... Dlu .. time awal-awal tuwh kan .. kiteorg ckp cmny :cpat larh abiz daja 6 nieyh . takod larh nk upsr ..haha . lps tuwh .. time lpas upsr .. kiteorg ckp cmnie : alarh . skjap nyerk mse brlalu . klau ley , aku nk putarkan jewp mase . biar kite dpat same-same lagy ! hah . cmtuw larh .. tapi kan .. nk buad cmner lagi kan ? haha . ! hurmm . skunk nieyh kan . aku sorang jewp yg tak msok ostel ! haha . sbb ape ? mls mau citer ! hurm . aku sorang jewp yg tercicir ,terbuang ,terhanyut sorang-sorang . cian kan?aku tao larh aku skolah yg low sket standard dy ! mklom lew . tak pndai .. haha .. n skul aku tuwh pown . dorang kate ,. skul tuwh trok ! hurm . tapi . ta dew larh trok mane pown .. disebabkan diorang kategori kan skolah aku mcam tuwh . maka , byk larh diorang mengumpat aku . diorang kate mcam nieyh :-
   = weyy . dyana tuwh dah brubah larhh . perangai dy da laen ...
   = weyy . dyana punyer cara pmikiran dah laen larh
   = weyy . dyana tuwh dah sombong larh .


hah . cmtuw larh diorang kate aku .. mybe kan . aku bruba dari segi perangai coz :-
 ~ mybe . aku dah matang sket ..
 ~ mybe aku dah rase aku kene brubah . aku tak leyh jdi mcam dlu .
hurm . cmtuw larh kodd . dari segi emosi plax .. :-
   ~ mybe aku stres . coz prangai kwan-kwan aku smue dah tak mcam dulu
   ~ mybe disebabkan aku lbeyh matang kodd


haha . tuw smue dari pndapat aku larh . aku tak tahu larh . mybe . btol kod ape yg diorang ckp aku tuwh . ye larh . aku nieyh . mane nak nmpk prangai aku dah laen . orang laen lbiyh baek mnilai diri aku . haha !hurm . klau boleyh . aku tak nak skolah laen-laen dari diorang . aku tak nak kawan-kawan aku smue tinggalkan aku . n lpe aku sbagai kwn diorang ..  haha . dlu emang kiteorg suke gadoh2 . ye larh . da lame knal tuwh . msty ad yg tak puas aty kan ? hurm . aku dah tak tahu nak ckp ap lagi . yg pnting .. AKUSAYANGKAWANAKUSANADSANAD ! ILOVETHEMSOMUCH . ! DFWZHUL . FRIENDSISNEVABREAK !

 







No comments: