suda bersarang yer blog sye nie ? :D

assalammualaikum , hye smue ,
lame kod takk updte blog , ! haha , eceyh , bsing sajer sye nie , ! okie-2 , skrang nie kan , bukannyerk ape , aku slalu lha bukak blog nie , just x menulis entry jer , haha ! amboii , rase sekarang nie kan , blog nie mcam dah bosan lha ,( pendapat aku lha ) pendapat korunx aku takk tau lha kan , tapi , sekarang nie aku tengah takodd dekat HACKERS ! omg , ! kenape lha nk ade HACKERS bagai , cube dudok diam-2 kan , ! jgn nk HACK blog or fb org nie , ! kesah pulak kau kan ? hurm , enta la korunx , aku pown takk tau sgt ape sbnrnyerk tujuan dyorg jadi HACKERS nie , ! rasenyerk , klau buad kejer mcam nie , takk dpt gaji pon kan ? menyusahkan org ade lha , ! haishh , minta dijauh kan lha dgn para-2 HACKERS  nie yer , ! hurmm . :))

No comments: