kenapa umur macam aku suke sgt jiwang-2 ?

assalammualaikum ~
hey korung , lama kot tak hupdate entry . haha . tak der idea pon sebenarnya . tu la sebab aku tak update entry banyak-banyak . huh , sekarang nie , aku just nak cerita psal aku . KENAPA AKU SUKE LAGU JIWANG ? haha  . lawak kot kalau cerita pasal  jiwang nie . biasenyerk , lagu-lagu jiwang nie , khas  untuk orang yang bercinta . ouh ? adekah aku bercinta ? NO KOMEN ~ haha . macam mane pulak korung ? suke tak dengan lagu jiwang ? bagi aku . lagu jiwang nie . buat aku bole belaja . yer la ., aku nie , kalau belaja . mesti ade lagu . klau tak der lagu pon . just nyanyi jer . sekadar menghiburkan hati ~ amboii . tengok ( ayat kelulusan spm ) ceyh ~ spm pon tak lepas lagi . haha . baru fom 1 kod ? grr . so young . ! and . kenapa umur mcam aku nie . suke sgt jiwang ? orang kate . biase larh tuh . baru nk meningkat remaja . ouh ? adekah ? persoalan masih belum terjawab . ! sapa ade jawapan ? cepat komen , tengah buntu . ramai kot tnyer aku , kenapa aku suke sgt jiwang-2 ? grr  ~ kadang-2 malu tau ! maluu sssgtt ~ haha . >,< suda lar . malu lar . sokey . kbye <3

No comments: