entry tak ada tajuk -..-

assalammualaikum  :))
haii korung , apa khabar ? sihat takk ? hehe . lama kan jari aku tak mengetuk keyboard for tulis entry kan , kan , kan ? aduissh . banyak wokk masala sepanjang dah nak dekat cuti nieyy . banyak tauu ! kesian aku terpakse menerima segalanya . yer la . sape pulak aku nak menjerit terpekik terlolong tak nak terima takdir pulak ken ? haha . sumpah hari niey aku tak tau nak tulis ape pon dlm entry niey . just share pasal ape yang aku alami sekarang niey  , alhamdulillah :') masala dah beransur-ansur pergi meninggalkan hidup aku . sumpah aku sediyh . banyak ujian mencabar diri aku supaya jadi lebih matang . matang ker ? haha . okey lah . aku dah merepek dah kan ? abaikan okey ? huh , sekarang niey , aku sediyh lah jugak . dah nak habis sekola tuh wokkk ? rasa macam semalam aku baru masuk form 1 tau . dah nak naik form 2 ? eyhhh . berfikir sekejap . ye ker aku dah masuk form 2 niey ? waaaaa . tak percaya nekkkk . ! baru semalam rasanya aku kenal dengan kawan-2 baru .. huh . cepat kan masa berlalu ? macam-2 kenangan pahit dan manis yang aku dapat masa pertama kali mengelar diri sebagai Pelajar Sekolah Menengah okeyy . bangge sekejap :') . haha . alhamdulillah aku kekal masuk kelas pertama . ramai kawan baik aku dah turun kelas . waaaaa :(  nak menangis setahun pon ada tauu . lemah semangat aku nak masuk form 2 .  kawan baik aku tauu ? tapi kiteorang tak kan berpisah walaupon dyorg kelas lain . insyaallah :)) okey lah . entry niey sampai sini jer .
kbyee :))

No comments: