Happy day ^^


Pfffttt --' Dengar nieyy , nak cerita sikit . Happy gile kot tadi . Happy tersangat lah happy dengan orang tersayang . Cehcehceh , gedik nau aku niey haa -.- Okey takpe , bukan selalu ye dok ? Muehehe .  Tadi kan , ada karnival PIBG tau dekat Bukit Katil . Tapi , family aku tak pegy pon . Just akak and aku je yang pergi . Dye lepak dengan member dye . Then aku pon lepak ar dengan Munchet uw . Haha . Dalam satu hari tak gaduh memang tak sah . Elok-elok happy , mesti ada gaduh walaupon kejap . Bila ingat balek memang kelakar la . Satu hari lepak dengan dye . Dengan keadaan panas tu semua .Hitam kulit aku yang sememangnya dah hitam nie . Haha . Sian munchet aku penat . Dah la tak makan . Pastuu , duet air and makanan aku semua dye bayau . Cehh , orang kaye lah katekan . Grr --' Bila aku keluar kan duet . Dye simpan balek . Pehh . aku just kesian tengok dye . Habis duet dye semata-mata untok aku . Kesian sangat munchet saye :/ Tapi best jugak bila duit aku tak keluar . Haha --' Then , bila aku ajak jalan-jalan . Means nak ajak round dekat karnival tu , ade je alasan dye . Penat la . Ape ler . Macam-macam ! --' So , melepas lah peluang aku nak tengok Ain Maisarah . Untunglah kakak aku dapat tengok depan-depan . Ye la kan , dye da pusing satu tempat tu habis-habisan . Just aku niey haa . Dudok lepak sebelah lori . Haha . Lepak sebelah lori pon sebab tak panas tempat tu . Untungla-untungla . Hikhokkk . Sengal --' Sehari tu aku tak makan . Okey Fine . Aku tak rasa lapar pon time tu . Just aku haus gile babi jee . Tapi time aku dengan dye dah nak balik tu . Ade orang belanja aku 2 Burger tauu . Haha . Dah semestinya si Munchet tuu . Grr --' munchet asyik belanje jee . Habis duet dye . --' Haha , banyak kali ibu dye mesej suroh balek tolong ayah dye niage . Tapy tak balek-balek jugakk . Alasan dye coz nak lepak ngan aku .Kesian sangat dekat ibu awak tu munchet . Pastu awak balekk . Then kena marah . Haha xD Padan muke awak ! Waktuu kiteorang lepak sesame tuu . Dye ade panggil aku COMEL . Aww aww , Sweet giler time dye panggil aku cenggituu . Sumpah aku suke . Then , dye gelarkan diri dye CUTE . Chettt , sungguh perasan diri mu tu ohhh --' Haha . Biar la awak nak perasan mane pon . Tapi awak memang CUTE bagi saye . Yeaaahhh . :') Sayang awak ketad-ketad arr . muehehe . Okey laa . Dalam kol 4 lebih cenggitu kot . Kiteorang pon balikkk . Serius rase macam tak nak tinggalkan harituu . Sweet bagi aku ngan Dye :)
Kbaiiii .
P/s : Entry nie sebenarnya ditulis pada 11/2/2012 . Tapi dihabiskan menaip pada 14/2/2012 . Maaf :) Semua sebab busy tok sekolah . Hehe :)

No comments: