Grr -,-


Assalammualaikum and Hai . Okeyokey , aku baru je habis Mid Year Exam . So aku study dengan penuh semangat jugak lah kan ? Heh , tapi yang aku baca just Sains , Sejarah just dapat baca bab 1 dengan Bab 2 je , Math buat latihan bab yang aku tak paham sangat , Geo just baca bab yang tak paham jugak , Agama aku hafal sikit-sikit Bm Bi semua aku tak sentuh . Hmmm . Excited jugak lah kan bila nak jawab exam tuu . Bila dah seminggu aku exam . Tup-tup dapat lah result-result paper bagai . Semua nyer macam Hampehh jee -,- Serius rasa macam tertekan seyy . Serius terkejut bila dapat result Bm aku C . Budak-budak kelas aku ramai yang dapat C, D . A tak depun . yang ada B tu pun sikit . Time cikgu bagi kertas tuu aku rasa macam WOW ? Apa nie kan ? Tak pernah dapat Bm C . Tetiba dapat camtu rasa macam nyesal , tensyen , sedih , nak nagis , nak menjerit . So lepas dapat paper Bm tuu aku dah jadi pendiam dalam kelas . Tak banyak cakap and tak layan sangat kawan-kawan aku . So stres lerrr . Bila stres tuu nasib baik ada sorang budak nie tenang kan aku . Dia nasihatkan aku jangan sedih-sedih semuanyaa . Then boleh pulak buat lawak . Haha tenang sikit aku . Alhamdulillah dia ada di samping aku waktu aku susah and senang . Dia teman , dia pelawak , dia gedik , dia munchett dan dia segalanya . Terima Kasih awokkk :)

No comments: