June ? :3


Assalammualaikum :) Seriusly aku dah lama tak update blog . Jyeaahh :) So sekarang dah masuk Junee . So Haii junee :D Tolong baik-baik dengan aku dan jadikan june 2012 nie adalah june yang terbaik :3 Harinie 1/6/2012 rite ? Besok 2/6/2012 harijadi ibu aku . So tengah pikir nak belikan hadiah ke tak . Haritu hari ibu aku dah belikan tudung . Yer tudung . Tapi for bufday ibu aku kali nie , mak aku dapat kereta . Aku , akak aku and ayah aku kongsi duitt . Kereta kancil je punsss :D Hikhihkk . Janji kereta ye dok ? -,-
Hai junee :) Tolong bagi kerjasama dengan aku . Kalau boleh aku tak nak ada masalah yang berat-berat dalam hidup aku lagi . Please biar benda tu semua jadi kenangan yang cukup-cukup pahit . Aku tak nak menangis . Aku kena jadi kuat . Yeahh kuat . Boleh kee ? Insyaallah akan aku cuba . Dulu ada pasang niat yang aku tak nak menangis lagi . Tapi mata aku nie lemah . Cepat menangis . Perlu ke aku menangis sebab dia ? Hanya kerana salah dia aku perlu menangis ? Mana hilang prinsip aku entah :3 Dulu aku tak macamniey, Since aku masuk sekolah menengah aku jadi lain . Ya lain . Kalau dulu aku ada kawan-kawan yang faham aku . Tapi sekarang susah nak cari kawan macam kawan lelama aku tuu . Hmmm :3 Stop dah sedih-sedih :D Happy JUNE . kboiii :D

No comments: