Life ? -,-

Hai . Sekarang baru aku rasa bosan sangat bila hidup macamniey . Dulu aku tak pernah rasa macam niee . Dulu aku happy , aku rapat dengan semua orang tapi sekarang tak lagi . Sekarang aku dah mula rasa macam aku digunakan . Ya , untuk apa aku buat semua nie ? Aku rasa semua nie sia-sia jee . Aku patut jadi diri aku sendiri . Tak guna aku berlakon depan kau . Bila aku lembut dan mudah lemah dengan kau , kau pijak aku , kau gunakan aku , kau press aku . Tolonglah faham . Life aku bukan macamniee dan aku rasa aku tak mampu nak teruskan semua lakonan-lakonan aku lagi . Perlu ke aku membodohkan diri aku untuk terus ikut rentak kau ? Yess rentak yang aku tak pasti sama ada boleh buat aku bahagia ataupun tak . Hmphh -,- Aku tak pernah nak mintak simpati dari kau . Cuma aku mintak kau tolong kembalikan life aku yang dulu . Ohmygoshh -,- Ada sesiapa yang boleh buat aku heppy ? Ada kawan pon macam tak der . Hai masalah , tolong pergi jauh-jauh dari hidup aku . Tolong bagi keceriaan yang aku perlukan dari dulu lagi . :'>

No comments: