Painful weeks -,-


Lama kot tak update blog nie ? Muehehe . Rasa macam aku dah abaikan pulak blog aku niey ha sejak-sejak dah gian dengan Twitter . Seriusly sekarang nie aku ada tekanan jiwa yang sangat teruk . Aku tak tahu kenapa orang lain tak boleh tengok kebahagiaan yang aku tengah alami sekarang nie . Yerps , aku makin bahagia lepas benda-benda nie jadi . Lately , aku tak boleh fokus bila belajar . Tapi alhamdulillah , aku ada kawan-kawan yang sudi suntikkan aku sikit semangat . Aku tinggalkan semua masalah-masalah aku dekat belakang dan aku maju ke depan . Aku nak jugak dapat result-result yang bagus . Buat ibu ayah aku bangga . Insyaallah aku cuba :) Tahun depan dah nak PMR . Ala orang kata , PMR je kot ? Bukannya SPM . kan kan kannn . Tapi bagi aku , PMR nie kena buat betul-betul jugak laa . Nanti result PMR nie la yang tentukan kelas kita . Betui dakk ? Hehhh , minggu depan aku nak pergi holiday dekat Perak . And aku nak angkut semua masalah-masalah dalam otak aku nie pergi sana dan aku nak buang dekat sana jugak . Perak , jauh dari Melaka . So byebye laaa kan ^^ Haha Hidup nie memang banyak cabaran kann ? Alhamdulillah , waktu aku dihimpit dengan masalah-masalah yang memang kusutkan kepala aku nie haa aku dapat belajar erti Kesabaran . Hewhew . Sakit perut , stop sampai sini dulu . Kbaiii :)

No comments: