if love is sweet why does it hurt ? :(


Entah kenapa sejak kebelakangan ni aku terlalu letih dengan dunia . Sedaya upaya aku cuba untuk larikan diri dari semua masalah-masalah yang datang sendiri tanpa diundang . Betul juga kata cikgu aku , Umur macam aku ni memang baru nak kenal dunia . Ya , inilah dunia . Dunia , dunia dunia . Katakan semua nie mimpi please ? Aku terlalu letih untuk teruskan hidup . Satu-satu masalah datang dalam hidup aku . Ya Allah , kau tabah kan lah hati aku Ya Allah :/ Kenapa kenapa kenapa ? Macam-macam aku fikir . Kenapa masalah tak pernah lari dalam hidup aku ? Kenapaaaaaaaa ? Hmm bila lah agaknya aku boleh bahagia macam dedulu ? Bila ? Bila ? Bila ? Cukuplah aku tak tahan dengan semua nie ! Maybe hidup aku dah ditakdirkan dengan pelbagai masalah yang mencabar diri aku sendiri . Aku perlu jadi kuat . Ya kuat . Inilah hidup . kalau nak hidup , kita perlu terima takdir . Kadang-kadang kita sebagai manusia tak pernah minta masalah tu datang dalam hidup kita kan ? Kalau boleh , kita memang nak sentiasa happy kan ? Tapi tak semua dapat apa yang dia nak . Macam aku laa , aku mintak aku diri aku sentiasa jauh dari masalah yang kadang-kadang boleh musnahkan hidup aku sendiri . Tapi apa yang aku mintak belum ditunaikan lagi . Mungkin Allah nak uji aku buat masa nie . Maybe tak lama lagi aku boleh dapat kehidupan yang macam dulu kan ? Hmm Seronok ke wey permainkan perasaan aku ? Kenapa mesti aku ? Kau rasa aku nie perempuan yang lemah ke ? Kau jangan fikir yang aku akan terus terjatuh lepas apa yang kau buat dekat aku sekarang nie . Maybe betul cakap kau , aku lebih percayakan orang yang aku tak kenal dari kau . Tapi , dia kawan baik kau sendiri wey . Aku memang tak nak cerita perkara yang sebenar-benarnya kat kau . Aku tak nak hubugan korang sebagai kawan Baik hancur disebabkan aku . Ya Allah , aku tak kuat :( Cukup sampai sini luahan hati aku . Bye :|

No comments: