Mega GiveAway Dari www.yanayassin.com

Nak join ? Klik banner :)

Assalammualaikum :) Harinie aku masuk GA lagi . Harap sangat ada luck . Okey dalam GA nie , syarat-syarat dia suruh kita tulis pengalaman masam/manis dalam dunia berblogging . Okey sebenarnya nak tulis pengalaman yang macam mana . Haha okey la aku ceritakan . Pengalaman manis tu bila dapat hadiah GA dari blogger . First time dapat memang happy gila sebab tak pernah dapat pun sebelum nie . Sampai aku simpan segala bagai hadiah yang aku dapat tu . Sampul poslaju pun aku tak buang tau . Rasa macam nak buat kenangan la konon-kononnya kan . Haha tu pengalaman manis . Kalau pengalaman pahit pula , bila waktu aku mula-mula dalam dunia blog nie , langsung tak ada followers . Rasa macam hampeh gila and aku rasa down sangat-sangat sampai aku tak bukak pun blog nie berminggu-minggu tau . Lepastu viewers pun tak banyak . Tu yang aku rasa macam pahit gila la dalam dunia berblogging nie . Susah tau dulu nak dapat followers and viewers bagai . And sekarang pun followers dah kurang . Maybe sebab aku jarang update entry and asyik join GA je kan ? Haha sebenarnya , usia blog nie dah 3tahun dah . Tapi followers tak macam tiga tahun langsung -,- Baru 174 . Haha tapi alhamdulillah je lah kan . Okey tu je kot pengalaman masam/manis aku . 

1 comment:

Cuya said...

hai,jom join dua GA gempak ni!!

http://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/2013/01/pre-birthday-giveaway.html

http://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/2012/12/kawaii-giveaway-by-mimie-isha.html