puase . ♥ ♥ ♥

assalammualaikum , :) heeee . dah nak puase dah erk ? ayoooo . suke + tekejot ! haha , npew aku tekejot lak erk ? aiseyyy . sebab , rasenyerk .. bwu jewp bulan 1 .. tapi . skunk ? dah bulan 8 . hoho ! tak ku sangka tak ku duga ! haha ! sekejap nyerk mase tuwh berlalu ... mcam kerete FERARi . haha (btol kew aku eja ? haha , abaikan ~ ) okie . sekarang .aku mahu cerita psal time aku dgan membew-2 aku yg dulu . time bulan puase ! haha . sungguh banyak pengalaman ! eceyh , heheh .

*klau kiteorg ta ley puase , kiteorg bawak mkanan dri uma , nnty , kiteorg mkan dlm tnds ! haha , takk senonoh !
* klau budak rmt dapat mkanan , kiteorg akan mntak dorg ! amboi , bwok betol prangai !


huishh , tuwh lha kiteorg , haha , aduishhh >,< malu ~~~~~

4 comments:

saya_arief said...

selamat berpuasa tuan rumah..

p/s: xelok makan dalam tandas.
hahaa.

nur diyanah said...

haha , sme-2 lha kite , mkn dlm tnds ? heee , tau ta pew :)

f.aliaa said...

hi!singgah sini,
Selamat Berpuasa ya

p/s:dik,x elok makan dlm tandas,syaitan suka sbb tu tempat favret dia, elakkanlah ye

jangan2lah membuli org ye :)

perbaiki iman dan taqwa bermula di bulan mulia ni~byk ganjarannya tau~peace ^^

dik,nnt tukar setting ye dkt komen,supaya NO word Verification,nnt lagi senang org leh komen mengomen

btw,nice blog ^_^

nur diyanah said...

akq faliaa : hee , tnx 4 akq nyerk nasihat , tahun bru ny nk brubah , insyaallah , doakn adiq yerk :)