today is my bufday ! ♥ ♥

assalammualikum , :) waaaaa . pagi-2 aku dah on9 . haha , maklom lew . cuty skola . haha , bknnyerk aku ponteng yer kengkawan smue .. ! tapi . ari nieyh , skolah aku ade buad cuty peristiwa , sebab , larian 1 malaysia arytuwh . haha , aku dengan banggenyerk memaklomkan bahawa , bufday aku nnty . aku dengan membew-2 aku . mau hang out ~ wooohhuuuuuu . nak tau kew kiteorg pegi mane ? ala .. yg tempat ad VEROKKK lha . ahaha , tuwh larh tmpat yg kiteorg nak pegi ! haha , pelikkan ? semestinya . ! :D :D hurmm . rasenyerk , cam bosan pulak g zoo erk ? haha , papew lha , jnjy , aku apat smbot bufday dgan VEROK-2 sekalian , haha , :DD hurm . entry aku arinieyh , pendek jewp ! haha , aku pagi-2 da bgon ? excited lew tuwh ! hishhhh , malu mak jemah tau ! haha , soo . tunggu jewp larh hadiah yg akn aku terima .. nnty aku msok kan ea , dalam blog nieyh .. :) ~heeee

No comments: