dimalam raye ini , aku ingin cakap sesuatu ...

assalammualaikum smue , 
huh .. korunk tengok tajok entry aku kt ats tuwhh , ! nk ckp sesuatu tauu , aku nk korunk smue jujor lha .. boleyh takkk ? jujor tauu , okie2 , sekarang nieh , aku ade dpt komen , psl blog aku nieyh , SERABUT ? omg ! btol kew korunk ? SERABUT sgt kew blog aq nieyh ? aku dah cube sdaya upaya tau for edit blog aku nieyh , smpai takk SERABUT , tapii , tak tau lha korunk mcam mne kan ? hurm . sediyh la siket , sbb , ade org komen blog aku mcam tuwh , aku tak kisah , cume , tak sngke erk ? blog aku serabut . haishh , npew tak prasan dari dulu ? huishhh ? ape la aku nieyh kannn ? jp2 , tpy knpew erk ? yg aku sediyh sgt org komen mcam tuwh knpew ? haishh , pelix siod , ! bukannyerk ape pown kan ? just org komen tuwh sbb nk bgy pndapat jewp kan ? aku nieyh haaa , emo sgt , ! haishh , pelix sgt ! okie , tak per , terima kaseh kepada yg telah mengomen blog saya ini   ! saya berbesar hati nyerk ingin menyatakan bhawa , komen anda diterima seikhlas hati ini , :)) terima kaseh kerana komen anda tuwh sgt bermakna bgi saya , :) haha , okie , skrang nieyh mlm raye , besok pagi raye weyy ? amcam? kuih da msok dlm balang ? haa , da gsokk bju takk ? kerr  korunk dok asyik dengar takbir jewp tuwh ? kjp2 bukak takbir dekat u tube kannn ? haaa , kantoi suda ! huhu , okie la , penad menaip , salam smue :))

No comments: