selamat hari raye aidilfitri dari saya = NUR DIYANAH :))

assalammualaikum smue :))
heee , di pagi yg hening dan sejuk nieyh , aku yg dah smpai kampung nieyh , akhirnyerk , slmt smpai . alhamdulillah , :)) okie2 , aku tlis entry nie pown , sebab , borink lah korunk . facebook tuwh . takkk rmai yg on9 pown tauuu . ! maklum la , musim perayaan , mybe smue balex kampung kan ? haaaa . korunk yg bace entry aku nieyh , takk balex kampung kew ? kew , korunk da smpai kampung mcam aku nieyh ? haha , prsiapan tok pagi raye mcam mane ? da siap ? lemang da beli ? ketupat ? rendang ? kuih raye da isi takk ? haa , banyak tnyer erk aku nieyh ? sory la uollsss . pagi2 cmnieyh bosan kan ? tuwh la aku da mule membebel , pdahal , aku tak suke sgt mmbebel . ! tapi , untuk korunk jewp aku membebel ? boleyh ?? haha . okie , kpda yg tak suke , dipersilakan untuk tekan button X dekat tab korunk tuwh , baru aman siket dunia nieyh haaa . okie2 , skarang nieyh , just nk wish , SELAMAT HARI RAYA AIDILFITIRI , MAAF ZAHIR DAN BATIN , andai tersalah kata , tersalah eja , harap diampunkan dosa aku nieyh , :)) raye nnty , jom rmai2 turun dtg melake , singgah umah ! hehehe , :))

No comments: