hujan oh hujan ~

assalammualaikum ,
heyy , korungg , tau takk . dekat melaka niey , petang-2 selalu hujan tauu . huh ? aku nie , kalau hujan . alamat dye . memang lapa lar . lapar sssgtt . HAHA . aduishh , nak kate tak makan tengah hari tadi , aku makan . tapi ? heyy , enta ler .haha . korung dekat negeri korung kan . hujan takk ? kat melaka niey , dalam pukol 3 lebeyh mcam tuh , haa . dah gelap , lepas tu , guruh , lepastu . hujan lar kan . tak dapat kelua la cekkk . asyik terperap dalam rumah , layan lagu , online facebook , update entry , edit blog , edit gamba , dan makan ! itulah keja aku time musim hujan sekarang niey , huaaaaa . sediyh la kod . sediyh sesanggat . tapi . tak tahu kenapa aku nak sediyh . bangang la kod aku nieyy ? huwaaa . haha . bosan , bosan dan sungguh bosan ~
kbye korung , :))

No comments: