teruja lah sangat kan ?

assalammualaikum , hoho . hari niey kan . ade sediyh , ade eppy , ade macam-2 larh . HAHA . okeyy . aku tak nak cerita pasal yg sediyh-2 niey , nak cerita psal yg heppy-2 go lucky tuh ea ? okey-2 . tadi kan . aku eppy giler lah kan , eppy tersangat lah eppy , HAHA . (bape byk eppy da ? ) okey-2 .akhirnyerk lah kan . aku dapat gak jumpe kawan lame aku . okeyy . berapa tahun berpisah sumpa tak engat . yang aku engat , last aku jumpe dye . time darjah 2 , darjah 1 and 2 , aku memang rapat lah dengan dye tauu . rapat jugak lah kan . dye selalu belanje aku . ceyh . biase lah kan , time budak-2 . ape tau erk ? haha . lepastu lah kan . dye pindah pulak sekola laen . langsong tak jumpe dye . tapi kan . aku still engat dye tau . walaupon dah berapa tahun kan , okey-2 . lepastu , ttibe pulak . time hari isnin mcam tuh la kod ? aku nampak dye lalu depan kelas aku . OMG , terkejut giler . aku cakap lah dengan kawan aku , wey , try kau pnggil ANNIS . pstu , dorang pnggil . dye mcam pndang lah . aku cakap . weyy . sumpa aku kenal budak pendek2 tuh , HAHA . okeyy . TERUJA sambil ade perasaan RINDU pulak ? huishh . ? ape aku nieyy ! engat lah Capital A ' . okeyy ,. abaikan . ~ HAHA . pnggil punyer panggil . hari niey lah . aku suruh kawan aku tnyer depan-2 . kawan aku tnyer mcam niey . 'NAME KAU ANISS EA ?' pstu budak tuh kate . 'A'ah .' . wahh . teruja giler babeng . ! dengan tak segan nyer aku terus tanyer dye . WEYY , KAU KENAL AKU TAKK ? pastu lah kan . dye diam terus . pastu aku tanyer balek . DULU KAU SEKOLA SERI DYONG KAN ? dy cakap , 'A"ah , ' wahh , aku terus tnyer . KAU KENAL AKU TAKKK ? . pastu dyer terus bla mcam tuh , okeyy , Hampa . ~ tapi tak per . janji aku dapat jumpa kawan lama aku tuh . huhuh . sumpa tak sngke jumpa kau . !
kbyee . :))

No comments: