jangan kau nak mengarut meraban bole ?

assalammualaikum ,
hye korung , okey larh . terus terang aku cakap , hari niey , aku tak der mud dah , sebab sorang perempuan niey lah kan ? hmm , kawan aku jugak , kawan baek lha boley kata ? hmm . malas lagi nak ckp sebenarnyerk . okeyy . niy pesanan untuk kau yer wahai perempuan yang dihormati :))

*kau tahu tak ? dari sekola tadi , kau tak puas hati dengan aku . okeyy ? aku tak kesah . yg aku pelik nyer la kan ? semua yang aku buat , semua salah dher . ade jer yang kau kate , kau niey tak der seni lah , amboi kau , okey , aku diam lah kan . sebab , aku niey , kalau dah gadoh , kau jangan cakap lah kan . mulut aku nieyh haa . kalah cik joyah yer ! hmm . tak per ,. aku sabau dengan kau , jangan sampai aku ckp dengan  kau guna bahasa yang agak kasar kan ? haa , amek kau , kau yg nak sgt ? ttibe nak marah aku mcam tuh ? weyy , kau tak der salam bagai , ttibe mcam tuh ? eyh soryy yer cik ****a . aku hormat kau sebagai kawan aku eyh . for yur information lah kan . aku reply kau punyer chat tuh , sebelum capital A online .lepastu , tetibe kau cakap mcam-2 . kau cakap aku niey , marah-2 kau sebab Dye dah online , wahh  . tak masok otak betol ayat kau tuh . nampak sgt kau niey dah memang tak puas hati dengan aku kan ? wahh . teruja lah dengan kau . aku pon tak tahu lah , ape yg aku buat sampai kau macam tuh kan . okey fine , kau ckp aku time susah cari kau . time sng , lpskan mcam tuh ea ? ye lah kan . skung niey , sape ssh cri sape skung ? kau ade msala dengan bf kau yg cina bagai tuh . aku tolong , aku nasihatkan kau . tapi kau tudoh pulak aku yg terhegeh-2 dekat kau . weyy . sorry to say lah sygs ! aku niey . sekarang tak mengharapkan kau lagi sebagai kawan aku ! kau paham tak ? lepas niey , aku tak nak kenal kau lagi , tak nak amek tahu psal kau smue tau . dulu pon , kau yg terhegeh-2 cari aku balek ? dulu bukan main lagi , tinggal kan aku nan mmber yg lain , disebabkan perangai hipokrit mcam terlebih perasan mcam kau  , *grrr . teruja sesanggat ,. anyway , terima kasih kerana menjadi kawan aku selama 11 bulan niey . tepat okey 11 bulan . ! haha . terima kasih sekali lagi , lepas niey , aku nak tengok , kau cari aku ker tak kalau kau susah , kite tengok tau . !
kbyeee . :))

No comments: