Baru balik Holiday yg last .


Assalammualaikum . Hai semua . Lama kan aku tak update blog niey ? Rindu :* bhaha . Dah lama tak buat blogwalking . Hari tuh 3 hari tak bukak blog . Ala . 3 hari je kan ? tuh pon kecoh . Macam lah aku niey blogger Hot kan ? Okey-okey . Sambung balik . Sebenarnyer tak de apa lah yang aku nak cerita sangat . Maklum lah . First time aku pergi Cameron Highland . Orang lain dah berpuluh-puluh kali dah kan ? Okey Fine . Ketinggalan gila kan aku ? -,- Pheww . Tahun niey aku tak holiday mana pon . Memang heppy lah dekat Cameron . Sejuk gila vavi lah kan . Time aku pergi tuh , hujan berturut-turut . Petang jeh hujan . Haish . Terpaksa meredah hujan lah kan . Bukannyer boleh pergi banyak kali . Nie pon lepas nie tak sure boleh pergi ke tak . Ayah aku kata . Dah tahu jalan , So maybe kiteorang nak pergi lagi kot . Yeyeyeye . ! Hmm . Pergi sana ofcoz lah ayah aku sama my mum tengok bunga ! Aku niey ? haishh , Lagipon kiteorang pergi convoi ramai-ramai . So , Tak lah aku rasa dipinggirkan oleh my mum sama ayah aku tuh . Asyik-asyik tengok bunga . Tapi kan . sempat jugak ayah aku beli pokok strawberry . muahaha . Orang tuh kata , tak boleh kena panas . Nanti dye tak tumbuh . So , lagipon dah nak habis bulan 12 niey . Melaka sekarang dah tak hujan . Angin sepoi-sepoi yang syok habis lah pulak . Habis tombang ampai mak aku . Haha . Best lah jugak pergi Cameron Highland tuh . Aku pergi ikut Tapah , So . Dapat tengok kehidupan orang asli dekat situ . Cara rumah dye semua lah . Tapi jalan dye pening woii . Time nak naik tuh , Tak pening pon . Time nak balik tuh . Bapak lah , pening gila vavi lah kan . Tapi syok . Lepastu jalan-jalan pergi I-City Shah Alam and bla , bla , bla , bla
Kbai :))

*nota kaki , Yang bla , bla , bla tuh . Abaikan . Penat nak taip . bhaha . Peace :D

No comments: