Kuatkan lah hatiku :(


Kau berubah ! Okey . Aku benci ayat tuh . Wat lek wat peace . ! hmm . Kenapa kau macam niey ? kenapa dah lama baru kau nak tunjuk Ego kau yang sebenar ? Apa yang kau nak dari aku ? Tolong lah ! Aku nak jawapan dari kau . Tuh jeh aku mintak ! Aku nak kau yang macam dulu . Kenapa kau berubah ? Ya Allah . Tuhan je tahu macam mana aku rasa sekarang nieyy . Kalau boleh aku nak menjerit satu dunia niey kau tahu takk ? hmm. Sampai hati kau buat aku macam niey kan ? Aku rasa kau dah tak hiraukan diri aku lagi dah . Apa yang aku tak bagi . Kau buat jugak kan ? Kau nak aku ikot cakap kau . Tapi kau ? Sendiri pikir lah ea . Kalau kau nak tahu . Aku dah penat bersabar dengan kau . ! Tapi aku tak nak luahkan dekat kau semua niey . Aku tak nak kau rasa terbeban ! Sejak kita gadoh hari tuh , Kau lain sangat . Lain sesangat ! Kau dah pandai guna KAU AKU . Okey Fine . Aku mengaku memang aku yang mula semua tuh . Dulu kita gadoh , Kau tak pernah cakap macam tuh dengan aku . Kau just guna nama . Tapi sekarang ? hmm . Kau dah lain . Sumpah kau dah lain . Aku sihat ker tak . Kau tak pernah nak amik tahu dah . Kau keluar pegy Town tak cakap dengan aku dah . Kau dah pegy , dah sampai , dah heppy dengan membe-2 kau semua tuh . Baru lah kau bagitahu aku . Kenapa dengan kau niey ? Aku tak paham dah ! Aku nak kau jujur je dengan aku . Tolong lah . Kalau kau rasa diri kau dah tak nak aku lagi . Kau tinggal lah kan aku . Aku redha . Maybe kita tak de jodoh kan ? Nak buat macam mane ? hmm . Aku tak nak kau buat baik dengan aku selama niey sebab Sorang pompuan nieyy . Sejak kau kenal dye . Aku rasa lain macam kau tau tak ? Entah lah weyy , Aku Bengang kau tau tak ? Aku nak kau yang dulu . Ya Allah . Sedih nyer aku kau tak pernah tau Sayangs . ! Aku yang kena tanggung semua niey sebab perangai kau tuh ! Kecewa betol lahh dengan kau . :(
kbai :(

No comments: