Sekolah dah woyy . -,-



Assalammualaikum . Hai peeps . Dah nak sekolah dah kan ? Semestinya Aku tak nak okey ? Rindu nak berFacebook dan akan rindu jugak berBlogging .Nanti dah sekolah , mesti banyak kerja sekolah kan ? So , aku jarang-jarang lah dapat update entry lagi . My mom nak masuk kan aku Tusyen ! Ohh mum , ! kenape ? Dye kata kalau aku duduk rumah , aku tak belajar , Next year aku Pmr weyy , Goyang weyy . Tapi betol jugak apa yang my mom kata tuh kan ? Hewhew . Oh Tidak ! Awal-awal lagi aku ignore cadangan my mom tuh . Kenape Oh ibu anak mu ini perlu diTusyenkan ? (*gedik kan ayat aku ? ) Aku awal-awal lagi dah bodek ayah aku . kuikuikui . Nasib baik ayah aku diam je . Haishhh . . Barang sekolah semua dah prepare . Just hati aku jeh tak prepare lagi ! But why ? Hmm . Kalau aku pergi sekolah . Mesti ada Dye . Okey Fine ! -,- Aku gaduh dengan dye . Sebab ape ? Malas nak cerita dekat sini . Tak baik aku Aib kan orang . Ohh see ? Aku nak berubah ! For what ? Tak nak aib-aib kan orang lagi . Tak baik kan ? -,- Okey Damn . ! Fullstop pasal dye ! Eyh-eyh , agak-agak best tak dapat junior ? Dulu aku yang junior . Sekarang , aku dah naik senior . Teringin nak cari adik angkat yang sporting . Hewhew , Rindu adeq angkat aku yang dulu . Rindu kau deq ! 
kbai 

No comments: