Mari baca ramai-ramai Entry nie . :D


Assalammualaikum . Haii :) Eh , nampak tak gambar atas tu ? Comel kan ? Atoto . Aku letuww . hewhew (aku perasan kejap ) Okey serius aku cakap . Hari nie aku happy . Okey kenapa ? Jawab cepat . Nanti dapat gula-gula seorang sebijik . Mau tak ? Tettt* Lambat lah korang teka . Ha . Kenapa aku heppy ? Eyh , aku pon tak tahu lah . Eceyh . Sebenarnya lah kan . Aku happy sebab dah mula sekolah ! Okey senyum semua . Sebut CESSS . ! Okey Cun gilok lah gamba korang tuu . :) Eyh dengar nie . Cerita tak habis lagi nie . Nak pergi mana tuh ? mai-mai sini . duduk rapat-rapat . Okey kita mula cerita eh . Kenapa aku heppy ? Nie semua sebab dapat pakwe baru la nie . Eyh tidakk . Bukan-bukan . Bukan tuhhh . Nie haa . Aku dapat pakai baju baru , tudung baru , beg baru . (itu pon nak kecoh ke ? ) Eyh , haruslah . Korang hado ? tak de . :p Haa . Nampak tak keTerujaan aku tuh ? Haa . Lagi kan . aku heppy sebab . Ade pelajar-pelajar comel , kiut-miut ramai laa . ( Eyh tak comel pon lah , saja bagi kembang . Bole ? ) Haa . Ramai tuh . Bole culik sekejap tak ? Jadi adik angkat ? Bole tak ? Alaa . bole lah . Haa . Bole ? Terima kasih . Amek nie . Kiss siket . Muaaaaaaaaaah :* Sampai tak ? Sampai ea ? Bagos-bagos . Jangan padam tau kesan lipstick dengan pipi kau tuh dek ? haa . Nanti babap laju-laju nak ? Tak nak kan ? Duduk diam-diam ea . So , Tuh sebab lah aku heppy . Haa . Gebang tak ? Okeyy . Mari amik dua-dua tangan , dan hanyun kan ke muka masing-masing . Eyh bukan lah ! Salah-salah . Tepuk tangan sama-sama . Yeahh . Cerita dah habis . ! Senyum lagi korang . Dan buat PISSSSS . ! yeahhh . Cun-cun . :)
Kbaii . 

No comments: