Baru dapat mata ye ?


Assalammualaikum . Hai peeps :) Aku nak cerita sikit nie . Tadi kan , Aku pergi Tesco Melaka wif my family except my sister sebab dia nak pergi tusyen . Okey , Lepastu kan . Dah beli barang semua , round-round lah dekat luar tesco tu kan . Tetiba pulak , ada sorang Minah bajet sikit yang pakai baju lengan pendek warna putih kot tak silap aku lah , dengan seluar skinny putih dia , pakai tudong warna hitam . Haa . Tengok , hafal tauu . Saket hati punyer pasal , semua yang dia pakai aku hafal . Hewhew . Dia pandang aku , macam baru dapat mata tau tak ? Pandang atas bawah pulak tu ! Pastu jeling-jeling aku . Eyh lamak aii . Nak aje aku sound dia kat situ gak . Tapi , nasib baik ayah aku ade . Kalau takk , dah lama kena kaw-kaw punyer dengan aku . Haa . Sini aku nak habaq sikit . Eyh lu , wa tak der goyang sama lu lah , kalau lu mau tunjuk lu punyer Gedik itu sama wa , lu boleh balik lah . Lu pikir wa goyang apa ? Setakat pandang paisey sama wa , lu boleh jalan la . lu baru dapat mata ke apa ? Nasib baik wa boleh sabar wo sama lu . Kalau takk . Habis wa ganyang lu cukup-cukup ma . ! Amek kiss sikit dari aku nieyh haaa . Muaaaaaaaaaaaaaaahh :* lain kali jaga mata kau elok-elok tau . Jangan nak pandang orang macam tu .
Kbaii :)

No comments: