Kau excident ? Ya Allah . :(


Assalammualaikum and Hai :) Okey Fine . Petang-petang macam nieyy . Ada something yang buat aku risau . Sumpah risau . And tak senang duduk sekarang nieyy . Tapi masih dapat update entry ! Hmm :[
Okey laa . Cerita dia macam nieyy . Tetiba tadi tergerak hati aku nak bukak mesej . Tetiba aku dapat tahu yang Dia Excident ! Yeahh . Ofcoz benda macam tu buat aku risau kan . Siapa yang tak risau bila tetiba dapat tahu orang yang Dia sayang Excident rite ? Walaupon tak parah , tapi perasaan risau tu masih menghantui aku sampai sekarang ! Hmm . Apa aku nak buat ? Just tenangkan diri aku and be cool . Fuuhhh . Tak boleh jugakk . Aku dah memang risau gila babi lah dekat situu . And then , aku tanyer dia . Macam mana boleh excident semua nieyy . So , dia tak cerita penuh . Just sikit-sikit for sharing dengan aku . And aku pon tak fikir banyak , janji aku dapat tahu macam mana bole jadi macam tuu . Dia cakap yang dia kena hempap dengan kereta yang langgar dia tuu . Motor semua bersepah . And excident tu berlaku dekat depan sekolah kiteorang . Sumpah aku terkejut bila dapat tahu  berita macam nieyy . Tapi nasib baik lah kan . He's fine and just luka-luka kot ? Hmm . Then , aku paksa jugak dia pergi Hospital . Mana lah tau ada luka dalaman ker ? Tapi , He's father malas nak bawak dia pergi hospital . Tapi nak buat macam mana , tak kan aku nak paksa-paksa pulak . Dah tak der sape yang nak hantar . Hmm . :(
Benda niey berlaku waktu 22/1/2012 haritu . But aku tak sempat nak post entry niey waktu tarikh tu jugakk . Sebab ada hal yang buat aku tak sempat nak habiskan . harap maklum :')


No comments: