Tidakk Ohh ! -,-

Ape motif aku letak gamba nieyy ? Tak der pon :)

Assalammualaikum and Hai :) Yeaaah . Aku dapat cuti seminggu tok Raya Cina nieyy . Haaa . Dah hari Khamis baru nak bagitahu kan ? Heee <3 Tapi kan , banyak gila weyy kerja sekolah cikgu bagi . Macam cuti setahun je . Amboy cikgu . Saye nak cuti tanpa kerja sekolah boleh kan ? Atoto , aku mintak benda yang tak boleh ditunaikan langsung ? Tapi kadang-kadang ada jugak cikgu yang baik hati kan ? Nak sangat ~~ Witt witt .
Okey laa . Sebenarnyer aku nak cerita pasal Pc aku tu . Bukannya hilang or whateva lah kan . Tapi sebab pc aku tu haa . Rosak le pulak . Sekejap-sekejap dye off . Mana tak mengamuk ayah aku tu haa . Dye nak main game . Ada pulak kacau kan ? Haishh . Aku takut kalau hantar kedai nanti . Dye kena format . Adushh . Habislah semua folder-folder yang aku simpan tu . Dan yang paling penting sekali photoshop tuu haa . ! Ya Ampunnn . Camna nak buat tuu ? Malas betul nak download balik semula . aku harap lah kan . Pc aku tu baik-baik jee . Insyaallah . :)

Wahai pc , aku harap kau tak buat hal okeyy . Jangan macam-macam pulak kau . Nanti aku lepok kasi mampus 3 hari okey ?

No comments: