Kenapa kau tanya macam tuh ? Kau tau tak .............


Hey lelaki yang berCapital A . Meyh sini aku nak habaq sikit dengan hang nie . Kenapa kau boleh tanya soalan yang boleh buat aku nak Blushing-blushing gitu ? Haishh . Malu tahu tak ? Haishh . Nasib baik dekat sekolah . Kalau tak . Dah lama kena sepak laju-laju dengan aku tau . Haiyya . Kau nak tau ke aku rindu kau ke tak ? Nie jawapan dia . Hey , Ofcoz lah aku rindu kau . Rindu dengan senyuman kau tuh haa . Rindu lagi dengan Gelak kau . Dah 3 Hari beb tak dengar . Rasa macam ape je tau . Rindu pulak aku dengan cara kau buat lawak dengan aku dulu tuh . Tapi sekarang dah tak ade . Tak tahu lah kenapa . Sedih tau aku . Sobsobsob . Meleleh air mata aku nie haa . Siapa nak tolong lap ? Eyh , tak kan kau pulak ? Mesti lah aku lap sendiri . -,- Tapi kan , nasib baik aku sayang kau . Kalau tak , dah lama aku buang kau dalam tong sampah hitam tuh tau . Kecik sangat ke ? Haa . aku buang kan aje kau dalam lori sampah . Amboyy . Nampak tak aku ? Hebat kan ? muehehhe . Yeyeye . Tepuk tangan ramai-ramai . Cerita dah habis . :p Tak nak tulis panjang-panjang ! Lenguh bhaii . haha . Amek kiss sikit . Muaaaaaaaaaahhh . :* Lekat tak dekat pipi tuh ? Bagos lah kalau lekat . Confem tak boleh tidur malam nie . hewhew . 
Kbaiii  

No comments: