Lama menghilang kan ? --'


Assalammualaikum . Heyyy . Lamenyer aku tak update blog . Rasa macam berhabuk pulak bila aku view blog aku nie haa . Kfinee , aku cerita bohong . Huahuahua . Erghh . sebenarnya aku lama tak update blog nie sebab aku demam . Yeahh . demam sampai seminggu . Demam Panas tahap tinggi sampai aku rasa macam nak meraung satu dunia kasi semua orang tauu . 3 doktor aku jumpa . Sorang doktor suruh amek darah coz takut denggi kan . Tapi ayah aku tak nak bawak . dye suroh aku makan ubat dulu . Then , hari rabu aku sekolah coz aku rindu nak jumpe dgan si Munchet tuuw . Kebetolan hari rabu haritu genap kiteorang setahun . kui3 . Alhamdulillah . Then , aku dapat coklat cadbury dari dye . Aww aww , bukannyer tak pernah dapat dari dye . Tapi niey yang besar punyer . Haha . harga siap tak tanggal . dye nak menganjing aku letuw . Then , lepas rehat . Aku balik sebab badan aku lemah . Then ayah aku terus bawak aku jumpa dengan doktor . Okey time tuh sumpah aku nak mengamuk tahap babun lah kan . Aku tengah sakit nie , tapi nak menunggu doktor habis cek pesakit lain tu . Mak aii --' terhentak-hentak kaki aku sebab geram :3 . ayah aku pulak kejap-kejap bangun . Tak senang duduk katekan sebab anak dia dah sakit macam sembelit dah . Tapi lagi teruk . Huaaa . Tunggu punyer tunggu , Akhirnyer dapat jugak aku jumpe doktor tu . Then , membebel punyer membebel . Dia kata aku Fine je . Just makan ubat yang dia bagi . Then tidur . Pastu dia suruh aku makan sayur ? Erkk ? Time tuh aku membebel sorang-sorang dalam hati larh . 'kenapa dia suruh aku makan sayur nie ? membebel je kejer kau doktor . aku tengah sakit niee . kau suruh makan sayur larh , ape lah . Erghh . >,< Nak aje aku bangun dari situ then terus bla . Ahh tapi tak masuk akal la apa yang aku nak buat tu . Wohoo .  Tapi kan , alhamdulillah lah , lepas aku makan ubat tu . Alhamdulillah dah okey . Terima Kasih Ya Allah :) Uhukkk . Kita stop pasal aku demam okey ? Sekarang aku nak cakap sikit nie . Aku rindu munchet gile arhh . Dia kate kesian gilok tengok aku waktu aku demam :3 Teruja ahh . :* Haha . okey munchet . Aku sayang kau gile babun ! :D

No comments: