Besok sekolah ? Aww , macam tak percaye ! --'


Assalammualaikum and Hye . Okeyy . Tengok tajuk for entry nie . wow , panjang kot ? Haha . Okey jum kite sambung cerita okey . Haa . Besok sekolah ? Okey . Cube geleng-geleng kepala semua ! Budak-budak sekolah semua cuti seminggu jee . aku cuti dua minggu oke . Seminggu sebelum cuti tu , aku siap dah amik cuti dah . Haa , budak-budak kelas aku , amekk kawww . Budak yang suka mengarut dalam kelas korang tak datang seminggu haritu . Haha . Apamacam ? Ada baik ? --' Err , bila dah cuti DUA MINGGU , otot-otot aku dah rasa macam malas nak bangun pagi , then mandi then pergi sekolah then tengok buku then buat kerja sekolah ! Err , banyak nyer Then aku ? Wohooo . See ? aku macam orang tak bersemangat nak pergi ahh . Apa penyakit yang dah dijangkiti aku nie ? Kalau aku cakap aku malas nak pergi sekolah esok , Konfem ada yang membebel dekat telinga aku . Okey macam nie *heyy , kau tu dah cuti dua minggu , dah rasa malas pulak yer nak pergi ? Tak de , pergi sekolah jugak :3 * Erkk ? macam malas aje nk dengar perkataan *Dyana , pergi gosok baju sekolah then kemas buku , esok nak sekolah tau * Okey-okey . Tapi dalam masa yang sama , aku rindu beb budak kelas aku . Dyorg tu dah la semua kepala gila-gila . Macam aku ? --' Haha . Pffftttt --' Okey laa . GTG now . kbaii :)

No comments: