What ? --'


Assalammualaikum  and hai-hai . Rasa macam lama gila-gila kentang tak update blog ? Rite ? --' Aku pon tak tahu la kenapa aku boleh terabaikan si kiut miut niee haa #Erkk ? Ampun ya sayang ? Baru lepas dapat kedudukan aku dalam ujian 1 harituu . alahaiii . Hampehhh ~  Nak tengok kee ? Sebelum aku membebel laju-laju . Baik tengok result aku yang agak AWESOME ~ Amboyy  :3 macam Awesome la sangat ? Huh --' Jangan gelak okeyy ? kalau korang gelakk . Aku cepokk laju-laju karang :D

ehh ? Ape senyum2 ?

Wahhh . Nak menangis pon tak de guna woii . Aku yang tak belajar kan ? So , padan muka laa . Haaa . jum ramai-ramai ejek aku cepattt . Heee #maluu . Fullstop ! Sekarang aku nak cakap sikit . Dua tiga hari niee . Macam-macam masalah datang dekat aku dengan Munchett . Sampai aku pon pening nak pikir . Ahh . Dua-dua Ego . Dua-dua tak nak mengalah . so ? Macam mana nak selesai masalah ? Last-last lembut jugak hati munchett mintak maaf . Atototo . Siap hantar dekat wall fb aku lagi ! Alamakkk ! Cepat-cepat aku delete . Ampun yaa ? Err , jumpa sikit , ade je benda yang nak jadi bahan gaduh . Please yunx , awak nak perhatian yer ? Soryy ehh ? ;) Huhu . Alhamdulillah . Sekarang aku ngan dia happy balik . Tapi dugaan nie kite tak boleh duga kan ? Hanya mampu bersabar dan tabah menerima ujian dari Allah . Kadang-kadang melalui dugaan nie boleh buat aku belajar banyak benda . Terima kasih ya Allah :) 
Pssssttt . sayang gila-gila kat kau Munchett <3

No comments: