Happy Birthday to me :*


Assalammualaikum :) Goyang-goyang bontot . Tersenyum senang dalam hati berbunga-bunga . Syukur aku masih hidup dalam bumi yang hanya dipinjam oleh kita semua . Alhamdulillah . Hari nie genap umur aku 14 tahun . Dan aku masih diberi peluang untuk hidup dan kini aku semakin besar . Yaaa aku semakin besar . Dan selama aku hidup selama 14 tahun , aku semakin kenal apa itu dunia dalam erti kata sebenar . Dan pada umur empat belas tahun nielah aku makin mengerti apa itu nilai persahabatan . Banyak sebenarnya yang aku ingin katakan . Hmm tapi kita stop sampai sini dulu . Back to the topic , Happy Birthday to me :) Yesss , Dah besar rupanya aku . Apa tu orang kata , haaa dah tua dah sekarang . Hehe . aku rasa aku belum tua lagi kot ? Key ade kot key ade kot . Tapi muda apa :) Baru EMPATBELAS tahun okey ? Bukannya EMPATPULUHSEMBILAN :D Hikhihkhihk . Aku ada belas . Kalau tua tu maybe dah berpuluh . Key aku memang tak boleh terima kenyataan yang aku tua . Hahaha . Birthday aku tahun nie time bulan Ramadhan . Tahun lepas aku sambut birthday dengan member-member rapat aku yang paling aku sayang dekat Zoo . key sangat kelakar dekat Zoo key ? Lolz --' Tapi tahun nie dapat sambut dengan family . Dapat berbuka puasa satu family kann . Hahaha . Key first orang yang wish aku mesti la Munchet kesayangan tuu . Hahaha . Ayat dia tangkap leleh laa . Sweet sangat <3 Hohoho . Seriusly tangan aku lenguh bila reply komen dekat Fb orang yang wish aku semua tuu . Sumpah terharu sebab mencecah 200 orang key . Thanks sesangat pade sesiape je yang wish aku . Tak kira la yang kenal or tak . Thanks sesangat . Semoga aku panjang umur dan dimurahkan rezeki dan bahagia disamping orang tersayang :) Mudah-mudahan . Aminn :)

No comments: