Selamat Berpuasa :)

Hai Assalammualaikum :)
Sekian lama tak mengupdate blog . Sekarang baru nak hidup balik . Hewhew . Ampunn :) Kononnya tersangat lah busy sampai blog pon tak sempat nak update . Macam biasa lha kan . Budak Sekolah katakan . Pejam celik pejam celik dah puasa dah kita . Rasa macam sekejap je masa nie berlalu . Aku rasa macam baru je masuk Januari 2012 . Hoho . Rupanya dah bulan Julai dah . Bufday aku pulak tahun nie jatuh pada bulan Ramadhan . Hahaha konon sedih sebab tak dapat sambut dengan member-member semua sebab bulan puasa kann . Tapi takpe , sambut dengan family rasa lebih ohsemmmm :D Daripada aku membebel panjang-panjang nie , baik aku straight to the point je laa kann . Key aku nak ucapkan Selamat Berpuasa kepada semua umat islam . Jangan ponteng-ponteng puasa tauu . Tak baik tak baik -,- Tambahkan pahala pada bulan ramadhan nie . Jaga mata jaga tangan jaga mulut jaga telinga dan jangan lupa jaga diri . Hehehe . Kbai . Assalammualaikum :)

No comments: