I'm back :D


Holla world :) Sekian lama menghilang. Now, I'm backkkkkkkkk! Mesti ramai rindu kann kann? Key over perasaan. Maaf maaf maaf. Act, banyak cerita yang aku nak kongsi tapi hahaha mood nak menaip tu malas lagi. Hari nie baru aku bukak blog tauu. Sekarang busy sangat nak online pun macam takde masa. Kadang-kadang online tapi kejap. Tu yang takde masa nak update blog. Btw sorry kalau ada yang tertunggu-tunggu update dari aku okay. Sekarang nie 2013 kan? Mulalah hidup aku sebagai pelajar PMR. Key PMR yang terakhir tau. Banyak cikgu yang mengharap kan kitaorang. Pecah rekod bagai lah. Tapi aku tetap macam sedikit malas. Malas nak ulangkaji lagi. Tapi kadang-kadang tu study jugak. Macam yang aku kata la sedikit malas. Key? SEDIKIT MALAS. Hahaha act, aku baru lepas monthly test. Result semua baik. Makin meningkat. Alhamdulillah. Dari D terus ke B even markah cukup-cukup makan. Tapi aku bangga sikit sebab aku tak pernah dapat Sejarah B. Teruk kan? Tapi tu dulu masa form 2. Banyak main. Tapi sekarang rasa nak berubah. Teringin nak tengok ayah and ibu aku bangga bila aku dapat 8A. Amin :) Kalau nak berjaya, mestilah kena ada usaha kan? Kalau takde usaha macam mana nak berjaya? Kejayaan takkan datang dengan sendiri kalau kita tak mencarinya. Betul tak? Haaa tapi insyaallah aku nak jadi rajin lepas nie. Nak jadi ulat buku boleh tak? Mestilah boleh . Kalau orang lain boleh, maknanya aku pun boleh. Lebih dari tu pun insyaallah aku boleh kan? Tolong doakan kejayaan aku. Terima kasih sangat :* 

No comments: